Followers

Friday, October 14, 2011

Suke gile lagu ni.....

Ungu- Percaya Padaku

Aku tak tahu apa yang kurasakan
Dalam hatiku saat pertama kali
Lihat dirimu melihatmu

Seluruh tubuhku terpaku dan membisu
Detak jantungku berdetak tak menentu
Sepertinya aku tak ingin berlalu

Reff:
Berikan cintamu juga sayangmu
Percaya padaku ku kan menjagamu
Hingga akhir waktu menjemputku

Ku berikan cintaku juga sayangku
Percaya padaku ku kan menjagamu
Hingga akhir waktu menjemputku

Saat ku tahu kau akan pergi jauh
Izinkan aku tuk selalu menantimu
Untuk katakan ku ingin dirimu

Agar kau tahu betapa ku terlalu
Mencintaimu aku akan menunggu
Hingga dirimu kembali untukku

(Back to Reff)

Tolonglah aku bagaimana diriku
Ungkapkan itu rasa yang membelenggu

(Back to Reff)


Anis suke sgt lagu ni...sbb my hb salu dedicate k anis...kitorang salu communicate dgn PTT...salu kalo lagu ni kuar kat radio misti die pasang bg anis dgr...tp bulan depan xde PTT dah..maxis dh tutup service PTT...sajer je xnak kitorang bersandiwara dgn PTT...mencikkkk tau......

memule tu mcm xbest je dgr tp die punye lirik mmg puitis abis.....mcm my hb akan kotakan ape yg lirik ni tulis....lg2 chorus die..syahdu abessssss......cewahhhhh...sila muntah dgr statement ni yer...........hahahha.....

Sila layan background music tok blog ni smpi muntah darah yer.....nk uwekk, uwekkla janji tuan blog sukerrrrrrrrrrrrr gile....lg gile kalo cik abg sayang nyanyi lagu ni depan org ramai sambil ckp ditujukan khas utk istri tersayang cik anis manissss.................nangiss laju2..........

***Nangis sambil jilat aiskrim Magnum baru.....wuuuuuuuu

No comments: