Followers

Thursday, April 5, 2012

Gelagat 2012 anak bujangku sorang.....

Aksi n gelagat anakku ku sorang...jom tgk gambr die...haaa hambik kumpul sekaligus...mane yg dapat je la..... 


Baru lepas solat...alhamdulillah anak mama be a good muslim....
Hi....jom racing dgn beskal pink saya.....
Lamenye nak tunggu turn papa.....location: Etiqa, Dataran Maybank....
Gong Xi Fa Cai.....location: Pavilion, KL...
Hey kawan tggu la kita susun air ni...nnt kite main yer..location: KL Butterfly Park....
Saya suka kacau brg mama....yeaaaaa.....
Walaupon penat tggu mama tp sy tetap senyum sbb ade abg pakistan layan saya kat sini....weeee.....location: Kedai Perabot sebelah Psr Bsr Gombak....
Hehehe.....muka bdk nk kene geget nie.....geramkan org jer....
Mama nie malu saya tau....
Cepatla kite masuk Snoworld....location: I-city Shah Alam...
Mama ni asyik nk amik gmbr jer...Saya penatla....location: Coach, Pavilion KL...
Comel jer kerusi tu....tp bile sy duduk lagi comelkan..???l...location: Kedai Perabot sebelah Psr Bsr Gombak...
Asyik dgn legonye....30 minit pertama je ni...pastu sepahkan...masuk bwh meja kerusi....
Rajinnye anak mama menulis....xtau la huruf ape tuhh???...location: Rmh atok n nek, Muar, Johor...
Budak garing...duk kg sebulan asyik turun bawah main panas, garingla jdnye....location: Blk dr kg Muar, Johor...
Ralit xtgk kiri kana dah...asyik tgk cartoon Pororo.....

No comments: