Followers

Monday, June 22, 2009

Tag dari Yana.......

Kene tag plak dari Yana....jom layan tag ditambah plak dgn kepenatan memunggah & packing barang tuk pindah nanti..........





1. apa perasaan sekarang


Dah tentulah penat.....baru abis separuh packing barang.....ade lagi separuh lagi..........uwaaaaaa....







2. saya nak makan


yogurt...........buah........




3. saya x suka

Tauge....org yg suke MENIPU, PERASAN BAGUS tp xbagus mane pon....



4. impian saya

Nak kumpul duit banyak2...............








5. haiwan yg saya tidak suka

Sume binatang suke kecuali..............binatang (ape2) yg kecik2 die banyak2 cam berudu...anak cacing...telur katak pon geli......erkkk....





6. saya harapkan

nak baby.......kalo dpt twin kan best...........!!!!





7. jika boleh diputarkan masa

Nak improve ape yg skrg ni xbagus.........supaye nnt di mase depan xde la susah cam skrg.......





8. saya pada 10 thn akan datang


dah de anak2 yg boleh diharapkan, dh dpt umah besar, dh de kete besar, dh wat umrah n haji, dpt wat mak, abah n MIL gi haji, duit yg mencukupi utk kehidupan n pelajaran anak2.........





9. hp saya adalah

Nokia 5610 Express Music




10. saya pernah bercinta sebanyak

cinta monyet bykkkkkkkkkkk kali........tp cinta manusia 2 kali n lastly now is my hubby.........







11. saya suka pada


anything in purple color, butterfly, my hubby, cute2 thing, berangan, trying new thing..........





12. kawan2 saya

ramaiiiiii sgt......mase skool SKKP dulu.....pastu SKAH bt 18.....SEDAR.....pastu kawan2 mase k UITM SEGAMAT.........kawan2 di alam maya.......frens LOVE u olls.....!!!!!!!





13. pernah dikhianati

pernah......byk kali tp malas nk igt.........



14. apa yang hendak dilakukan terhadap org yg mengkhianati anda

Rase nk amik pisau pastu stabbed die dr blakang pastu lariiiiii..............tp hati ni kate jgn...biar org buat kite.....jgn kite wat org...Tuhan tu Maha Kaya...biar Tuhan je yg balas.........



15. senaraikan 8 orang untuk di tag


-k radiah-

-k lina rosli-

-mak lang azie-

-Ijan-

-Dida-

-Inn-

-K Anese-

-Aida-





No comments: